Veckans Accessoar!

"Digi Necklace från Konrad - 349:-"

Kommentarer
Postat av: Shisha

Riktigt grym! hade haffat direkt.. Ni borde börja sälja genom postförskott, avgiften på köparen såklart..

2011-08-31 @ 14:56:13
Postat av: Sam Eriksson

Vi ska försöka styra det så snart som möjligt, bara hålla fortsätta hålla utkik så förhoppningsvis inom snar framtid! :)

2011-08-31 @ 15:06:26
URL: http://vintache.blogg.se/
Postat av: Shisha

Kommer jag göra :)



Behöver ni hjälp med en webshop är det bara att säga till :) Design fixar ni, men själva shopsystemet kan jag styra upp gratis, betalingsmetoder postförskott eller förskottsbetalning.



Referens: www.baresko.no



2011-08-31 @ 15:26:35
Postat av: Sam Eriksson

Allright, fan va grymt! det hade ju vart guldvärt! hur skulle vi kunna styra det? :)

Du får gärna höra av dig om känner att du är sugen,

[email protected]

eller 0768-751158

2011-08-31 @ 15:38:13
URL: http://vintache.blogg.se/
Postat av: Shisha

Ringer dig ikväll eller så ringer jag dig med Karim :)



Har registrerat ett par domäner nu, vissa av dom är aktiva, den andra tar 24h tills den är uppe. De som är uppe och kan besökas nu är:



www.vintache.net

www.vintache.eu



.se var tyvärr upptagen, .com också. Ska börja med shoppen ikväll, sen tar vi o träffas någonstans eller pratar genom luren så du säger hur du vill ha produkterna placerade, designen osv.



Skicka vänförfrågan till mig på FB förrsten, heter Ahmatto Shisha Ayyob där, lättare att prata där, eller om du kan langa över din msn så addar jag dig.

2011-08-31 @ 20:36:52
Postat av: Shisha

Pratade med Karim nyss, vi får träffas imorgon o prata om det om det passar dig :) han ska till hbg och jag också så det blir perfekt.. mitt nr är 076 714 99 06, slå mig ett SMS eller en pling om det är nåt. Har också sparat ditt nr. Glömde förresten att vintache.eu också registrerades, det är den som tar 24h tills den syns. Hare gött!

2011-08-31 @ 20:47:51
Postat av: Shisha

Oj, menade vintache.nu :)

2011-08-31 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0